miercuri, 19 aprilie 2017

Carti sub 10 lei

Carti sub 10 lei


Azi a fost lansata o promotie de:


libris.ro
Astazi, 19 aprilie 2017, 5000 de titluri de carte au 50% reducere. Cele mai vandute titluri.

De ce sunt catalogați tinerii drept necititori?


Eu am început să citesc mai mult anul trecut după ce m-am simțit atât de mic atunci când am fost întrebat care e ultima carte pe care am citit-o și nu știam ce să răspund, asta pentru că ultima carte citită fusese terminată cu mult timp în urmă. Am zis clar și tare că de mâine mă apuc de citit, și așa am făcut astfel încât să nu mă mai aflu niciodată în această ipostază. Totuși până atunci și eu eram unul din oamenii care catalogau tinerii drept necititori. De fapt, nu tinerii erau problema, ci eu eram cauza problemei. Vina era a mea deoarece nu știam unde să mă uit negăsind astfel orizontul pe care aș fi dorit să-l văd.


Într-adevăr, noi tinerii cititori suntem puțini diferiți, asta deoarece acum preferăm să cumpărăm cărți dintr-o librărie online  pentru că uneori ne este lene să ieșim din casă dar și pentru că de cele mai multe ori prețurile sunt mai bune decât cele din librăria din colț. Suntem diferiți pentru că mai lăsăm uneori cartea în bibliotecă și citim pe un dispozitiv inteligent precum telefoanele sau eBook Readerele iar uneori citim cărțile pe care unii le publică pe bloguri. Asta nu înseamnă însă că tinerii nu citesc. Nu, noi existăm și poate că citim mai mult decât se citea înainte, asta doar pentru că tehnologia ne permite acest lucru iar uneori bibliotecile și librăriile sunt goale doar pentru că găsim prețuri mai bune pe internet.

libris.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu