vineri, 24 februarie 2017

Zboara ieftin si tu

Bilete de avion ieftine.

Azi m-am intor dintr-o excursie din Anglia,Am mai fost plecat cu avionul de cateva ori dar ne stiind de unde sa imi achizitionez biletele, unde credeti ca mergeam.In Mall-uri bine inteles ca tot romanul ca noua ne place sa cumparam dintr-un loc sigur,dar oricum dadeam destul de multi bani pe  ele, asa ca am in ceput sa caut si eu pe internet si sa ma interesez la prieteni si asa mi au recomandat un site cu cele mai ieftine bilete de avion. 

Asa am achizitionat  biletele la pretul unuia pe care il plateam in Mall, ce pot sa va supun a fost o calatorie pe cinste am zburat cu cei de la wizz… stim cam toti cum este de si eu ii pre fer pe cei de la Blue Air.
Acum vro 2 ani am fost plecat in Belgia cu sotia si catelul si pretul pentru catel ne-a costat 50 Euro si 80 de lei cusa acea aprobata pentru transportul animalelor pe avion dar ea n-ea rams.
Bilete de avion ieftine

Daca doriti bilete de avion ieftine intrati si dati un click aici sincer recomand.

 

 

vola.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu